Szanowny Kliencie,
Dziękujemy za dokonanie zakupu oferowanych przez nas róż. Dokładamy wszelkich starań by rośliny, które oddajemy Państwu do użytkowania spełniały najwyższe normy technologiczne i jakościowe. Jednakże nikt nie jest idealny i wszystko może się zdarzyć a ponieważ zadowolenie klienta jest dla nas ważne dlatego dbamy również o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.
Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
Ważne! Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przyjścia towaru do kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w chwili przybycia.
Reklamację możesz złożyć:
- pisemnie na adres: Grzegorz Stypuła ul. kurowska 36, 24-130 Końskowola;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: g.stypula@rozaria.pl;
(przykładowy formularz reklamacyjny)
mogą Państwo skorzystać z powyższego formularza reklamacyjnego jednak nie jest to obowiązkowe.
Składając reklamację podaj w szczególności:
(1) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji,
(2) w miarę możliwości dołącz zdjęcia dokumentujące powód reklamacji
(3) wskazanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpienie od umowy sprzedaży i zwrot poniesionych kosztów;
(4) swoje dane kontaktowe i numer zamówienia – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.
Pamiętaj, że wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
W razie jakichkolwiek problemów i wątpliwości prosimy o kontakt z nami e-mailowo, telefonicznie lub za pośrednictwem podanego formularza reklamacyjnego.