Szkółka Róż ROZARIA to wielopokoleniowe, rodzinne gospodarstwo ogrodnicze zlokalizowane w zagłębiu różanym w Końskowoli. Uprawą róż zajmujemy się już od lat 80-tych ubiegłego wieku z każdym rokiem zdobywając nowe doświadczenia wykorzystywane przy ciągłym polepszaniu jakości oferowanych roślin. Prowadzimy wysyłkową, detaliczną sprzedaż krzewów róż z naszej szkółki. Na naszej stronie znajdziesz porady dotyczące uprawy, sadzenia, pielęgnacji, chorób, szkodników róż i wiele innych.
2. Co was wyróżnia?
jakość roślin - sprzedajemy róże wysokiej jakości, wybieramy zawsze najładniejsze egzemplarze, zdrowe, dobrze ukorzenione
różnorodność oferty – do wyboru mają Państwo ponad 200 odmian róż, w tym pnące, krzaczaste, historyczne, angielskie, dzikie, rabatowe, okrywowe, miniaturowe i pienne.
doradztwo – na naszej stronie dostępny jest blog – poradnik, w którym można znaleźć przydatne porady oraz ciekawostki dotyczące róż. Można kontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 519 579 599 lub wysłać pytanie na adres biuro@rozaria.pl
3. Czy przyjmujecie zamówienia telefoniczne oraz mailowe?
W naszym sklepie zamówienia można składać telefonicznie pod numerem 519 579 599, oraz mailowo pisząc na adres biuro@rozaria.pl
4. Chętnie zamówiłbym rośliny, ale boję się, że uszkodzą się w transporcie.
Wszystkie sadzonki pakujemy bezpiecznie, w sposób, który zapewnia ich optymalny transport oraz uniemożliwia uszkodzenie. Sadzonki dokładnie zabezpieczamy folią. Używamy też specjalnie zaprojektowanych grubych kartonów. Do czasu wysyłki sadzonki są u nas odpowiednio przechowywane. Jeśli mimo wszystko będą mieli Państwo uwagi co do jakości otrzymanych róż prosimy skontaktować się z nami w celu rozwiązania problemu.
5. Kiedyś zamówiłem rośliny przez Internet, ale dostałam towar bardzo słabej jakości jaką mam pewność, że tym razem nie będzie tak samo?
Od lat pracujemy, aby zadowalać naszych Klientów. Jakość dostarczonego towaru jest dla nas bardzo ważna. Zawsze staramy się wybierać jak najlepsze jakościowo róże. Wysyłamy tylko sadzonki pierwszej kategorii. Odpowiednio przygotowujemy sadzonki do transportu. Przed wysyłką podlewamy je i sprawdzamy, czy wszystkie są zdrowe.
6. Gdzie mogę poczytać opinie innych klientów o rozaria.pl?
Zamówienia w okresie wiosennym przyjmowane są od 1 lutego, natomiast ich wysyłka odbywa się w okolicach drugiej połowy marca, w zależności od pogody. Zamówienia w okresie jesiennym przyjmujemy od 1 września, a ich realizacja rozpoczyna się zwykle w II połowie października. Czas realizacji zamówienia trwa do 5 dni roboczych. O przygotowywaniu przesyłki zostaną Państwo poinformowani drogą mailową, na kilka dni przed dostawą. Kurier GLS dostarczy paczkę w ciągu 24h od odebrania jej od nas. Gdyby chcieli Państwo zmienić czas dostawy, można się z nami kontaktować w celu ustalenia szczegółów.
8. Czy mogę dokonać zmian w moim zamówieniu.
Jeśli chcecie Państwo dokonać zmian w już złożonym lub opłaconym zamówieniu prosimy kontaktować się z biurem obsługi klienta pod numerem 519 579 599 lub pod adresem biuro@rozaria.pl
9. Skąd będę wiedzieć że paczka została już nadana?
Po nadaniu listu przewozowego, automatycznie dostaną Państwo wiadomość mailową o nadaniu listu przewozowego wraz z numerem przesyłki.
10. Czy mogę śledzić status mojej przesyłki?
Tak, dostaną Państwo powiadomienie mailowe z linkiem do śledzenia swojej przesyłki. Wystarczy kliknąć w link, który znajduje się w mailu wysyłanym w dniu nadania paczki.
11. Mam pytanie odnośnie mojego zamówienia – jak się mogę z wami skontaktować?
Zawsze można kontaktować się z obsługą klienta od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-16 pod numerem telefonu 519 579 599 lub na adres mailowy biuro@rozaria.pl
12. Ile roślin mogę zamówić do jednej paczki?
Bez względu na liczbę zamówionych sadzonek, obowiązuje jeden stały koszt dostawy 20 zł – płatność z góry przelewem, 30 zł płatność u kuriera.
13. W jakich pojemnikach (doniczkach) sprzedajecie rośliny?
Jesienią i wczesną wiosną sprzedajemy sadzonki z gołym korzeniem. Są one odpowiednio przygotowane do posadzenia do gruntu. Sadzonki w doniczkach rozpoczynamy sprzedawać na przełomie kwietnia/maja, w:
doniczce 3,6 litrowej - róże na pniu
doniczce 2 litrowej - pozostałe róże
14. Właśnie otrzymałem przesyłkę od rozaria.pl – co dalej?
W każdej paczce powinna znajdować się obszerna instrukcja dotycząca sadzenia, pielęgnacji i postępowania po otrzymaniu zamówienia. Najlepiej od razu po otrzymaniu paczki wyjąć róże z kartonu i odwinąć z folii. Korzenie róż umieścić na 2-3 h w wodzie, po czym można przystąpić do sadzenia. Więcej informacji pod tutaj: rozaria.pl/jak-sadzic-roze
15. W jakim okresie można sadzić rośliny zakupione w waszym sklepie?
Wiosną róże rozpoczynamy wysyłać jak ustąpi zima i można je już bezpiecznie wysadzać do gruntu, czyli zwykle jest to około połowy marca. Jesienią dostawę zamówionych róż rozpoczynamy jak co roku od połowy października. Jest to najodpowiedniejszy termin wykopywania i ekspedycji róż ze szkółki. W tym okresie róże tracą ulistnienie, kończą wegetację, zaczynają okres spoczynku. Najlepiej znoszą przesadzanie. Do każdej paczki dołączamy ulotkę zawierającą porady dotyczące sadzenia i pielęgnacji róż. Jeśli z jakiegoś powodu nie mogą Państwo posadzić sadzonek zaraz po ich otrzymaniu, można je przechowywać do 2 tyg. w ciemnym chłodnym miejscu, pamiętając, żeby nie wysuszyć korzeni.
16. Dokąd wysyłacie paczki?
Wysyłamy zamówienia na całą Polskę oraz do wielu krajów europejskich. Wszystkie paczki wysyłamy kurierem GLS, w ciągu 24h od odebrania przez kuriera są do Państwa dostarczone. W krajach zagranicznych dostawa trwa do kilku dni roboczych. Sposoby płatność przesyłek krajowych i zagranicznych można znaleźć tutaj: rozaria.pl/skladanie-zamowienia
17. Jak dokonywać zakupów w waszym sklepie?
Zakupów można dokonać bezpośrednio na naszej stronie internetowej www.rozaria.pl, a także telefonicznie 519 579 599 i mailowo kontaktując się z obsługą klienta biuro@rozaria.pl. Na stronie internetowej przedstawione są wszystkie kategorie róż, które można zakupić. Wystarczy wybrane odmiany dodać do koszyka, a następnie przejść do realizacji zamówienia.
18. Nie mogę zalogować się do Mojego konta, co robić
Jeżeli nie możesz zalogować się do swojego konta, sprawdź czy nie masz wciśniętego klawisza Caps Lock. Jeśli nie, wygeneruj nowe hasło za pomocą przycisku „Nie pamiętasz hasła?”. Na twój adres e-mail zostanie wysłany link generujący nowe hasło. Po kliknięciu w niego, zostaniesz przekierowany do strony, na której wpiszesz nowe hasło. Jeśli mimo tego nie możesz się zalogować – skontaktuj się z nami!
19. Zapomniałem swoje hasło. Jak je odzyskać?
Przejdź na stronę logowania i kliknij „Nie pamiętasz hasła?” oraz postępuj zgodnie z podanymi instrukcjami. Następnie sprawdź swoją pocztę i zresetuj hasło przez link, który zostanie wyświetlony w wiadomości.